Praktyczny sposób na reklamę
Dobra reklama to taka, która zapada w pamięć konsumenta i bardziej lub mniej świadomie ma wpływ na jego przyszłe decyzje zakupowe. Pozostaje się zastanowić, co zatem zrobić, aby w owej świadomości konsumenckiej zaistnieć?
Z pewnością dobrze, jeżeli marka będzie przywoływać pozytywne skojarzenia. Jednocześnie wizerunek i logo powinny być głęboko zakorzenione w pamięci obrazowej. Dzięki temu przechadzając się pomiędzy sklepowymi półkami, zwiększa się prawdopodobieństwo wyboru produktu z logiem, które jest znajome i kojarzy się pozytywnie. To uwarunkowanie jest na tyle silne, że nie raz przezwycięża cenę lub jakość czy skład produktu.
Wracając do meritum - wielu przedsiębiorców doceniło praktyczny, a zarazem tani sposób reklamy, a więc ekspozycję swojego loga na powszechnym dziś nośniku, jakim są torby reklamowe z nadrukiem. Torby te są ekologiczne, najczęściej materiałowe, minimalistyczne, klasyczne, wytrzymałe oraz eleganckie. Przynajmniej wszystkie te przymiotniki pasują do toreb oferowanych przed producenta DomaPak. Wypuszczone w przestrzeń torby z nadrukiem firmowym stają się nośnikiem pamięci o marce. Ponieważ produkt jest praktyczny i żywotny, logo długo będzie się poruszać ulicami wiosek czy miast. Zaistnieje w środowisku pracy czy w szkole właściciela torebki, który w tym wypadku chcąc nie chcąc spełnia funkcję ambasadora marki. W związku z aspektem estetycznym oraz ekologicznym tego typu torby budzą w większości społeczeństwa pozytywne emocje. Przełożą się one bezpośrednio na logo, które będzie kojarzone z torebką.